Haha, varför ger vi bort matchen så här…
Inlägg: 2578061
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Färdkost: För att vi stirrar puck och inte går på kropp!
Ist för att peta med klubban så kan man köra över folk, det sätter en viss respekt hos motståndarna
Ist för att peta med klubban så kan man köra över folk, det sätter en viss respekt hos motståndarna
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Färdkost: sällan man ser 4 minuter, Joels ande bestämmer i SHL 😎
+ 2