Var dommarinsatsen i sista perioden så dålig som jag upplevde den på plats?
Inlägg: 2578238
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
SPOODI: Nog kändes det märkligt att man tog dubbla utvisningar på Adam P, den första var väl klar men den på blå linjen kändes märklig...
Sen undra jag om man inte skulle tagit utvisning på Sams hjärnskakning, den tog ju på hakan och Sam är ju inte direkt kort eller låg i den sekvensen.
Sen undra jag om man inte skulle tagit utvisning på Sams hjärnskakning, den tog ju på hakan och Sam är ju inte direkt kort eller låg i den sekvensen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
SPOODI: Nja, kändes väl ganska rättvist. Nu när vi vann.
+ 2