Inlägg: 2578413
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Chamez: Mellanmjölk eller ej - Jag är väl förmodligen den personen som har tjatat mest om att "spelarna har bra betalt för att underhålla oss, vi måste kunna ställa krav bla bla bla".
Det jag ser hittills den här säsongen, är ett sammansvetsat gäng som inte bara gör sitt yttersta kväll efter kväll, utan gör det med ett konstant leende på läpparna, och som dessutom bjuder oss på rolig ishockey. Då känns varje poäng som en bonus. Jag älskar hur vi spelar, jag älskar kaxigheten i att som nykomling våga utmana bilden av vad SHL-hockey innebär och jag älskar hur Hinken och Karlin på rekordtid har förvandlat MoDo från en laughing stock till en plats där alla spelare verkar stormtrivas.
Vi kan mycket väl sluta på plats 13-14, och vi kan mycket väl åka ner till HA igen, men likväl kommer jag njuta av varenda sekund
Jag är så oerhört imponerad över vad MoDo har åstadkommit.
Det jag ser hittills den här säsongen, är ett sammansvetsat gäng som inte bara gör sitt yttersta kväll efter kväll, utan gör det med ett konstant leende på läpparna, och som dessutom bjuder oss på rolig ishockey. Då känns varje poäng som en bonus. Jag älskar hur vi spelar, jag älskar kaxigheten i att som nykomling våga utmana bilden av vad SHL-hockey innebär och jag älskar hur Hinken och Karlin på rekordtid har förvandlat MoDo från en laughing stock till en plats där alla spelare verkar stormtrivas.
Vi kan mycket väl sluta på plats 13-14, och vi kan mycket väl åka ner till HA igen, men likväl kommer jag njuta av varenda sekund
Jag är så oerhört imponerad över vad MoDo har åstadkommit.
+ 43
Skitsamma! Dagens match var okej. Inget mer. Mellanmjölk