S-vikaren: upplevde den inte som ful på plats, såg den rätt bra mer olycklig 🤷🏻♂️ blir förvånad om den ens når disciplinnämnden
Inlägg: 2578488
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
SPOODI: Det är ytterst sällan någon drar upp klubban i huvudet medvetet, likväl är man ansvarig för sin egen klubba. På samma sätt bör man rimligtvis vara ansvarig för att man råkar skalla någon.
+ 3