+ 4
Inlägg: 2579092
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Grattis! Har själv också kommit in i en annan fas, under de mörka åren kände jag tvungen att nästan tvångsmässigt supporta och hitta ljuspunkter i allt. Tänkte att det kunde påverka, men har gått in en mer avslappnad fas. Skall inte säga att jag inte bryr för det gör jag men det mer än avslappnad glädje. När vi gick upp kände jag en enorm lättnad, tror aldrig jag har varit så glad över något MoDo-relaterat som uppgången. Det känns nu som det andra glada halvan av 90-talet med MoDo. Romantiserar säkert den perioden men ni fattar :)
Grattis! Har själv också kommit in i en annan fas, under de mörka åren kände jag tvungen att nästan tvångsmässigt supporta och hitta ljuspunkter i allt. Tänkte att det kunde påverka, men har gått in en mer avslappnad fas. Skall inte säga att jag inte bryr för det gör jag men det mer än avslappnad glädje. När vi gick upp kände jag en enorm lättnad, tror aldrig jag har varit så glad över något MoDo-relaterat som uppgången. Det känns nu som det andra glada halvan av 90-talet med MoDo. Romantiserar säkert den perioden men ni fattar :)
+ 1
Det känns så skönt att kunna njuta av detta igen.