Rytter: Södergran är för dålig för att var en tredjekedjespelare på sikt. Passar bra i en fjärde. Rivig och stark spelare som kan fixa tek i offensiv zon. Men slutprodukten blir nästan aldrig bra
Inlägg: 2584139
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Intressant med Södergran! Vissa talar om honom som en NHL-spelare på sikt; andra om att han ska ner i fjärdekedjan. Jag, som sett för få matcher, blir förvirrad.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI:
Ja så kan det vara, men helheten i kedjan blir bra med tre stora starka spelare som inte går att få stopp på. Tror kedjan hade varit sämre med t.ex Fortier på kanten.
Vilken position tycker du Fortier ska ha i ett SHL lag?
Ja så kan det vara, men helheten i kedjan blir bra med tre stora starka spelare som inte går att få stopp på. Tror kedjan hade varit sämre med t.ex Fortier på kanten.
Vilken position tycker du Fortier ska ha i ett SHL lag?