NuMo: jo, men då får du också stå ditt straff för din klumpighet:) Du kan liksom inte skylla på att trappan flyttade sig eller lutade annorlunda...
Inlägg: 2585008
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Nä, men man funderar vad det är för fel på tajmingen i benen och fötterna när man inte klarar av att göra något som man tränat på så länge. Som tur var har jag aldrig blivit avstängd för att gå i trappor för jag snubblat omkring i dom. Men, jag ber alltid om ursäkt.