{9315}: kul för Wahlberg! Hade gärna sett att han spelade med Övik i ettan och tärnade typ j18… men men
Inlägg: 2587547
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 2023-10-21 Borta
SPOODI: tack för lånet av wahlberg, hur är han som spelare? Kul för honom få starta med derbyt🤛🏻
Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 2023-10-21 Borta
SPOODI: Först och främst kommande två matcher men kan komma att förlängas till uppehållet också. Riktigt bra lösning ändå.