{5647}: Jösses. Nu filmade Possler. Klubban når honom och han faller som en fura. Man kan argumentera för att klubban var fel den här gången, men djävlar vilken filmning igen.
Inlägg: 2592196
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: på difs forum: sparka alla ledare runt a-laget, sparka alla spelare som inte vill spela för märket.
man känner igen det där från våra usla säsonger i allsvenskan. när det går fel så kan det gå riktigt fel.
man känner igen det där från våra usla säsonger i allsvenskan. när det går fel så kan det gå riktigt fel.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
AIK har gjort sju mål på nio skott mot Västervik. Herrejesus.
+ 1