Inlägg: 2593232
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: men om han inte får spela så är det inte så konstigt...
Hade ju velat se honom i modo även om det kanske inte är vad vi behöver... Vi behöver en sniper enligt mig
Hade ju velat se honom i modo även om det kanske inte är vad vi behöver... Vi behöver en sniper enligt mig
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Han kommer bli en perfekt etsättare för Adam Pettersson i 4: e linan sedan!
Gradin håller kontakt!
Han kommer bli en perfekt etsättare för Adam Pettersson i 4: e linan sedan!
Gradin håller kontakt!
Lillwerner lämnar alltså på egen begäran, som han gjorde när han var hos oss, varför är jag inte förvånad.