+ 2
Inlägg: 2593338
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Precis, han var nog inte särskilt sugen efter lånet till oss. Klart han ska hem. Tror han kan bli en jäkligt stabil spelare i en 4e med rätt inställning och är ju på något vis per automatik en kulturbärare genom sitt efternamn och det ska inte underskattas!
+ 2
Frågan är hur sugen han ens var på att återvända till malmö efter lånesejouren.
Kan vara anledningen till att han gick in och toklevererade i kvalet, noll förväntningar eller press att leverera när många andra upplevde motsatsen. Gick bara in och gjorde sin grej.
Om inte TPS avancerar i tabellen kanske han är tillbaka i Sverige innan transferfönstret stänger ;-)