Inlägg: 2593353
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Undrar om inte Garpen satt sin sista potatis som hockeytränare snart.
Öppet bråk med Kruger och som man kan anta spelare som Brodin och Klasen:
hockeynews.se/articles/30924/
Öppet bråk med Kruger och som man kan anta spelare som Brodin och Klasen:
hockeynews.se/articles/30924/
Jag kan se honom kliva upp i 3: e om någon av de spelare försviner där ifrån.
Han och Niderbach där skulle vara bra...?
Men dom måste ha tålamod!