{5647}: Bertilsson har ju ändå bäst +/- i hela ligan. Kanske kostar han mer än han smakar, men han är ju inte en belastning på samma sätt som några av Djurgårdens veteraner.
Inlägg: 2594994
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Nej, i hans fall är han väldigt bra, men han har en tendens att missa långa perioder pga skador. Med hans lön blir det väldigt svårt att ha en ersättare där.