Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Denna säsong är väl en sak, men jag tycker vi var sämre på det i allsvenskan än vi borde varit. Att vi lyckats ha en så bra juniororganisation fast vi varit i allsvenskan, säger mycket hos mig.