{9315}: Både Wallinder och Strömgren hade förmodligen haft hyfsat givna platser hos oss i HA, om inte de försvann till SHL efter katastrofsäsongen.
Inlägg: 2595498
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Går absolut att gnälla på Strömgren för det beslutet han tog, men Wallinder har ju faktiskt lyckats.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: hade varit intressant att se var strömgren hade varit i sin karriär nu om han stannat säsongen efter han fick chansen i modos a-lag istället för att köra en säsong till i j20. wallinder kändes klar på den nivån efter ca 1,5 säsong med modo, men strömgren gjorde det inte.
+ 1