+ 1
Inlägg: 2596740
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
pean: Tror inte man är lika oroliga numera. Trots att man saknar både Klasen och Krüger är man helt klart bättre än Löven på bortaplan. Man ser helt klart mycket bättre ut nu än bara för två veckor sedan.
+ 1
Var det inte panik innan?