Costanza: modo hade ett krav på ranta, leverera eller bli skeppad ... .
Inlägg: 2598037
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68: Låter inte som något Hinken eller Karlin skulle uttrycka? Var det inte ditt eget krav? Dessutom är det två tredjedelar kvar av säsongen så han hinner nog landa på 40 poäng fortfarande, när/om det lossnar.
Men en annan sak, såg namnet Yetman på en Mora-tröja förra veckan, nån som vet om det finns släktskap med vår egen Batman?
Men en annan sak, såg namnet Yetman på en Mora-tröja förra veckan, nån som vet om det finns släktskap med vår egen Batman?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68: Inte alltid att det stämmer i början för nya spelare. Hemmasonen Hållander i TIK har 3+2 och minus 9. Sen ska i så fall en klubb hitta en ny spelare på en torr marknad. Tycker MoDo gör rätt som coachar lite hårdare nu. Man hör ju att det är bra tight grupp som jobbar för varann.
+ 1