+ 1
Inlägg: 2598050
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: han är egentligen precis som annonserat, har ingredieserna men inget recept. tycker det var tydligt igår när han kom runt på vänsterkanten och istället för att ex bryta in på mål så tog han ett 0% skott på bortre sidan tekningscirkeln istället, tror till och med han sköt i sidan av målburen men ett sånt där skott som aldrig någonsin går in även om han skulle få den på mål
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: undrar om Emil W åker med till Malmö, finns inte med i AIKs laguppställning, han har iaf mer matchvana än Folin och spelat stabilt i AIK !
Det händer ingenting runt honom just nu! Inte ens några ramträffar som förut