+ 2
Inlägg: 2598056
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: vilket störtlöjligt inlägg. ska vi verkligen ha den här diskussionen igen vad vi får och inte får skriva om utan att någon blir ledsen i ögat? kom med lite motargument istället! bidra till diskussionen, förklara för oss varför vi har fel
eller ska vi verkligen ha ett diskussionforum där vi svarar "men gör det bättre själv då" till allt?
eller ska vi verkligen ha ett diskussionforum där vi svarar "men gör det bättre själv då" till allt?
+ 1
Här kan ni experter vinna en dag ned Sampo så kan ni berätta för honom hur det skall gå till..
Eller hur klappkass han är ...