+ 1
Inlägg: 2599603
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Rååma förstår jag om man inte satsar vidare, känns som för mkt risk att typ skriva 2 år med tanke på ålder/löneanspråk. Tänker du att oregano satsar vidare på ahl? Walli, AP typer känns som att vi har en del av, någon av dom försvinner nog.
Sv: Silly season
Bad_Brett: Tror du att Walli lämnar? Känns ändå som att han fått ett lyft i MoDo. Sen kanske han är lättare att avyttra, i och med att han inte var med i kärntruppen som tog upp laget.
Sv: Silly season
Bad_Brett: Svårt att bedöma hur backsidan nästa säsong ser ut innan vi ens vet hur den slutade i år. Kvarstår att se hur befintligt material växer ut och vilka eventuella förstärkningar som kommer in.
Sv: Silly season
Bad_Brett: Slappna av Brett, nu måste vi bara överleva och tugga sönder alla andra lag.
På forwardssidan tror jag det kommer lösa sig mer naturligt, då jag gissar att Rååma, Walli och Oregano försvinner (och kanske även AP, trots kontrakt). Där handlar det om att förlänga med Big Dick och knyta till sig 2-3 spelare av riktigt hög klass.