+ 2
Inlägg: 2599691
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 23-11-18 Borta
Nucky: De bränner deg, men de går inte alls lika tufft ekonomiskt som ett par andra klubbar. Visst blir det jobbigt i slutänden, men de har väldigt bra gällande publik och sponsorer.
+ 1
Dom måste ha bränt ofantligt med deg de senaste 2-3 åren, ska dessutom finnas något på marknaden att köpa som gör dom bättre. Inte helt självklart att det gör det.