+ 3
Inlägg: 2601656
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: karlkvist ligger på 14 poäng på 19 matcher. Plats 21 i poängligan och endast två modoiter är bättre. Så iskall skulle jag inte säga.
Fördelen med karla är att ifall han vill stanna i shl så känns det som modo har lite fördel i dragkampen.
Angående jeppe o så håller jag med, men det skulle ju kunna vara ett knep för att få hem goaloffson. Tyvärr är de väl allt för lika spelartyper.
Fördelen med karla är att ifall han vill stanna i shl så känns det som modo har lite fördel i dragkampen.
Angående jeppe o så håller jag med, men det skulle ju kunna vara ett knep för att få hem goaloffson. Tyvärr är de väl allt för lika spelartyper.
+ 1
Karlkvist känns för närvarande helt iskall.
Fortsätter det här laget att spela som mot Örebro, så känns det osannolikt att vi behöver kvala oss kvar.