+ 1
Inlägg: 2601662
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Råma?
Sen har ju spelarna mer eller mindre gett upp och +- ska tas med stor nypa salt vad gäller alla i IKO
Sen har ju spelarna mer eller mindre gett upp och +- ska tas med stor nypa salt vad gäller alla i IKO
+ 2
Sv: Silly season
{5647}: missförstå mig inte, tycker inte vi ska tömma sparbössan för honom och särskilt inte ifall han siktar på andra ligor än shl. Tycker bara att vi inte ska utesluta honom totalt.
Hur man än ser det så har han två säsonger med >1p/match, vilket är en sjuk bedrift oavsett kedjekamrater/speltid osv. Så kan man spela på hans styrkor och undvika hans svagheter är jag övertygad om att han kan vara riktigt bra.
Hur man än ser det så har han två säsonger med >1p/match, vilket är en sjuk bedrift oavsett kedjekamrater/speltid osv. Så kan man spela på hans styrkor och undvika hans svagheter är jag övertygad om att han kan vara riktigt bra.
Han måste producera bra för att motivera att han spelar så mycket och med -19 i plus/minus är det faktiskt tveksamt även om han fortfarande är vass i PP.