Inlägg: 2601673
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov:
Fö sen OP lämnade har vi ingen med speltid som är från vår egen juniorverksamhet.
Sen har några med anknytning till Norrland. Rundblad/Ohlsson/AP och Niederbach har såklart anknytning till Örnsköldsvik.
Fö sen OP lämnade har vi ingen med speltid som är från vår egen juniorverksamhet.
Sen har några med anknytning till Norrland. Rundblad/Ohlsson/AP och Niederbach har såklart anknytning till Örnsköldsvik.
Sv: Silly season
Tarasov: och jag tror inte vi får det, Olofsson är klass och han har ändå hjärta för klubben.
Man ska inte stirra sig blind på den lokala faktorn som du säger, men det gäller mer spelare som OP tycker jag.
Man ska inte stirra sig blind på den lokala faktorn som du säger, men det gäller mer spelare som OP tycker jag.
+ 3
Möjligen men tror vi får ut mer av pengarna om det läggs på annat.
Gardins/Karlins styrka är de faktiskt bortsett från den lokala faktorn. Även om det kanske handlar andra omständigheter.