+ 4
Inlägg: 2601701
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno:
Nackdelen med att skriva monsterkontrakt med lag som inte är etablerade i ligan.
Tror karlkvist klarar sig men rent ekonomiskt bör det bli ett rejält nedköp för en spelare som engsund som flyttade hem till moderklubben efter att ha höjt sitt marknadsvärde i luleå.
Nackdelen med att skriva monsterkontrakt med lag som inte är etablerade i ligan.
Tror karlkvist klarar sig men rent ekonomiskt bör det bli ett rejält nedköp för en spelare som engsund som flyttade hem till moderklubben efter att ha höjt sitt marknadsvärde i luleå.
Det som talar emot är väl att han fått barn, samtidigt är det ju bra att passa på innan skolåldern.
Där är ju Jespers situation tvärtom, hans barn går ju skolan så kan tänka mig att han gärna rotar sig i Sverige snart.
Men Karlkvist-Ny bra center-JeppeO känns som en helt ok 1a kedja i SHL... Eller 2a om Dickens kedja fortsätter dominera. :-)