Rytter: jag försökte vara lite diplomatsik så att inte kvällen spenderas att diskutera med romaförsvarana :)
Inlägg: 2603312
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
{9315}: Hur är det ens möjligt att vi är så dåliga i BP?