Oakleafer : Jo men då har vi ju inte SHLs bästa offensiv sen urminnes tider heller. Så vi är väl lite ursäktade. :-)
Inlägg: 2603352
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
Monno: haha det har du rätt i. Hellre överprestera än underprestera kanske.
Sorry men jag lovade snowden att informera om tabellplaceringen när Timrå gått om MoDo. Det är ju tydligen en grej!
Sorry men jag lovade snowden att informera om tabellplaceringen när Timrå gått om MoDo. Det är ju tydligen en grej!
+ 2