1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507636 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2603397

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
{7426}:

Nej det tror jag inte. Var en bra hockeymatch i högt tempo. Bra lördagsunderhållning.

Vi gjorde det rätt ok men SAIK är riktigt bra och mer konsekventa i sitt spel i 60 minuter. De gör de små sakerna lite bättre än oss och vinner rättvist.

Trots förlust så är jag nöjd att vi som nykomling vågar spela vårt spel, det är inte 5 man framför mål och sedan kontra.

Vi är alltid med i matcherna och det glädjer mig.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
Rytter: Tack för informationen. Nya tag på tisdag. 👍

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB