Inlägg: 2605031
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9315}:
Oregano kan vara ett av de värsta smeknamnen som cirkulerat här! Kryddan hade varit bättre. Eller Reagan!
Oregano kan vara ett av de värsta smeknamnen som cirkulerat här! Kryddan hade varit bättre. Eller Reagan!
+ 3
till den 19/12 eller 26/12 när serien startar igen skulle det kunna vara ett nyförvärv på plats, men det kostar pengar och det ska finnas någon att värva. en riktig utmaning för hinken
som jag skrev igår, spelschemat nu är inte roligt alls
linköping borta
rögle borta
timrå hemma
färjestad borta
uppehåll
färjestad borta
leksand borta
för övrigt lite nästan onödigt att det är uppehåll från 9 till 19 december, då det spelas en match, sen juluppehåll till 26/12
tur i oturen att det är roma som inte bidragit nämnvärt som är en av dom skadade, men oregano kändes ändå som att det var på väg mot något och det känns tveksamt att jacobsson kan matcha det även om han säkert gör fina insatser.
tufft läge minst sagt, nu får hinken och laget bekänna färg