+ 1
Inlägg: 2605074
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno: Kan ju bli så att Aagaard-JD-Woods blir en första och att man kör sam tillsammans med 2 riktigt bra forwards.
Sv: Silly season
Monno: finns en viss Dickinson i NHL vars kontrakt går ut till våren. Om de vill spela tillsammans är båda välkomna i MoDo
+ 1
Sen vem som är 2,3,4 får.dom spela om helt enkelt.
Om inte Dicken är svårflörtad och Vigge tar hans plats...