Jag undrar lite om vi inte skulle ha varit med och budat på Jordie Benn. Tycker han verkar stabil som tusan och det känns som något vi hade behövt den här säsongen.
Inlägg: 2605079
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10322}: Benn har varit bra för BIF. Hade inte fått en stor roll hos oss. Brickan har nog den platsen.