Inlägg: 2605098
Svarskommentarer
Sv: Silly season
S-vikaren: Är det fråga om optionsår så behöver det inte köpas ut något. Tycker det känns rimligt att det blev 2+1 när vi signade AP. Just optionsår är något som man inte varit särskilt transparent kring sen Hinken kom in i föreningen. Visade sig tydligt nu när vi gick upp.
Kontrakten upphör om man åker ut.