+ 1
Inlägg: 2608486
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
HalvHund: du dissar rouhmaa som spelar skadad,?taskigt
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
HalvHund: Tror intr TJ konkurrerar med en frisk Rouhomaa, utan han kan nog ta någon annans plats.
+ 1
Å fan å jävlar om inte TJ får spela resten av året! Filurig offensivt och känns väldigt riskminimerande i sin defensiv!!! Råma då frågar alla?... varsegod Frölunda säger jag👍