+ 4
Inlägg: 2608556
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Robin Ztorken L: nu är det bevisat att rouhmaa ville hjälpa laget i förtid alltså spelade han skadad tills karlin sa ifrån. Nu återkommer han skadefri efter juluppehållet i full spelglädje!
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Robin Ztorken L: Klart bevisat att VI VANN! Dansar runt vid Dyngdiket.
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Robin Ztorken L: problemet med "sälj!!" är givetvis vem vill köpa en halvskadad 35-åring som inte har färgat öht denna säsong? jag kan inte tänka mig att klubbarna står på rad
då bättre att låta honom rehabba tills han är helt frisk, om det går, och sen långsamt spela in honom i laget igen.
då bättre att låta honom rehabba tills han är helt frisk, om det går, och sen långsamt spela in honom i laget igen.
+ 2
Han har inte varit bra och kommer inte heller bli bättre.
Sälj till bättre behövande lag och leta en ny förstacenter.
Det är närmast pinsamt att se att laget bara blir bättre utan Ruohma.
Kul däremot att se Sampo, han kommer bli en stor succe