{5647}: Råma har spelat uselt även när han inte var skadad. Dessutom börjar sjuklönen inte gälla dag 1 så där är du ute och cyklar återigen
Inlägg: 2608670
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Sigge: Han har fått sjuklön i vinter och innan skadan i inledningen var han helt ok.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Sigge: du har betett dig uselt! Rouhmaa är bättre än dig jävla looser!
+ 1