Smurfen: hoppas färjestad håller ut
Inlägg: 2608788
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Linus Omark var bedrövad i intervjun ”Växjö drar ner tempot så mycket att det är svårt att spela hockey, vad ska jag säga…. Det är uddlöst!”
Skotten 15-25
Jönsson: Vi kommer inte hit för att bjuda på något spektakulärt, vi håller våran gameplan till punkt!
Kan man rösta ut Växjö ur svensk hockey på något sätt?
Skotten 15-25
Jönsson: Vi kommer inte hit för att bjuda på något spektakulärt, vi håller våran gameplan till punkt!
Kan man rösta ut Växjö ur svensk hockey på något sätt?
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{9315}: Undrar om inte Emil Pettersson borde spela med vit klubba efter den där tacklingen.
+ 1