Saleva:Gillar hans vinnarskalle, men gissar att Röglegubbarna tröttnat på det.
Inlägg: 2609044
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vinner vi mot TIK så är det en bragd. De är väldigt bra just nu. Grymma lirare där. Vi kör hockeyallsvenskt och det går rätt bra ändå.
+ 2