+ 1
Inlägg: 2609477
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner: Problemet med Rååma är att visst bör han kunna höja sig, och kanske har en högre nivå nu om han spelat skadad.
Men han kommer nog aldrig passa i vårt spelsystem tyvärr. Hela hans spel bygger ju på att han vill "pausa" spelet, sen hitta den där magiska passningen.
Medans alla andra spelar med så mycket rörelse det bara går...
Men vem vet, kanske funkar super nu, man kan ju hoppas.
Men han kommer nog aldrig passa i vårt spelsystem tyvärr. Hela hans spel bygger ju på att han vill "pausa" spelet, sen hitta den där magiska passningen.
Medans alla andra spelar med så mycket rörelse det bara går...
Men vem vet, kanske funkar super nu, man kan ju hoppas.
+ 3
Hoppas innerligt att det lossnar för han snart ❤️🤍💚