Inlägg: 2609550
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 23-12-07 Hemma
{9315}: Niederbach är väl iofs den enda som har fungerat hyfsat med Rååma. Om Sampo kan börja gå rakare mot mål och dra på sig bevakning kanske det kan lyckas.
Om Sampo går tillbaka till att cirkulera samtidigt som Rååma spelar ishockey stillastående på linjerna lär det dock bli en jobbig kväll...
Om Sampo går tillbaka till att cirkulera samtidigt som Rååma spelar ishockey stillastående på linjerna lär det dock bli en jobbig kväll...
+ 5
jag är tveksam till att det kommer funka men vi ser imorgon :)