Bad_Brett: Tar gärna Indrasis i Brynäs, han verkar ha förmågan att sätta dit chanserna.
Inlägg: 2610080
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Tycker Indrasis är ganska dålig spelmässigt. Åker inte massor med skridskor och använder inte tyngden. Visst gör han mål, men då tar jag mycket hellre Troock
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Absolut inte, för gammal och seg. Troock, Theocharidis och Kopacka är lite intressanta dock.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Bör vi inte leta spets i AHL/ övriga Europa i första hand?