1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507705 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2610717

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 23-12-07 Hemma
Ett jävla haveri

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 23-12-07 Hemma
Otroligt slarvigt! Modo spelar i mjukisbrallor och tror att det räcker så! Jätteonödigt att släppa in Timrå i perioden och det var ju hemskt nära 2-3!

Bättre kan vi absolut! Nu gjort 20 svaga, dags för 40 goda!

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 23-12-07 Hemma
modomille: Kanske en rolig period för utomstående. Tror varken tikare eller MoDoiter är supernöjda med sina lags tanklösa slarv.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB