+ 2
Inlägg: 2610777
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 23-12-07 Hemma
{7426}: måste blanda ihop oss med Skellefteå. Inte många hjärnceller där nere
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 23-12-07 Hemma
{7426}: Sånt där blir ju bara en backfire ändå när man kommer från en "stad" som är tre gånger mindre.
+ 2
”Hur många fingrar har ni?”
Och en målad hand med 6 fingrar, med Modo loggan och så stod de ”incest”