Padrone78: Fy fan, tre forwards som bara tittar framåt
Inlägg: 2612417
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-09 Borta
Framnäs: Vad dåliga Färjestad inte är. Bara gått fem minuter och det här är definitivt det bästa lag vi mött så länge jag följt laget.
