Gavelo: Färjestad är helt enkelt för bra. Den enda chansen vi har är att spela äckligt disciplinerat men det är nog för mycket begärt
Inlägg: 2612428
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-09 Borta
Sigge: Tycker inte alls FBK är för bra, däremot måste Modo våga mer, spela stort och tufft, våga ta plats!
Om vi försöker rulla upp FBK så kommer vi åka på stortorsk.
Tycker Modo börjar bäst första 10
Om vi försöker rulla upp FBK så kommer vi åka på stortorsk.
Tycker Modo börjar bäst första 10