Dubbeld: Njöt du lika mycket i torsdags kväll också ???
Inlägg: 2612764
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-09 Borta
Vi möter ett riktigt bra Färjestad på bortaplan är inte dom matcherna vi ska vinna i förstahand för klara oss kvar. Men vi måste höja oss försvarsmässigt för vi slarvade en hel del mot Timrå med där vi hade tur Lehtinen räddade oss flera gånger.
Framåt så skapar vi ju lägen det är försvarsspelet som är problemet. Vi har spelskickliga backar men saknar någon mer Rubins typ som kan städa i egen zon.
Framåt så skapar vi ju lägen det är försvarsspelet som är problemet. Vi har spelskickliga backar men saknar någon mer Rubins typ som kan städa i egen zon.
+ 3