Tycho: Tycker inte det var skridskoåkningen som var problemet idag.
Inlägg: 2612861
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-09 Borta
{10322}: Lite roligt mitt inlägg blev borttaget när det var en tolkning av något som faktiskt är sant. 😂
Något som jag om jag var Modo supporter dessutom skulle vara rätt nyfikna på varför man äter Pizza Hut på resan.
När jag åkt med idrottsresor har man alltid ätit typ husmanskost eller liknande. 🤷🏻
Något som jag om jag var Modo supporter dessutom skulle vara rätt nyfikna på varför man äter Pizza Hut på resan.
När jag åkt med idrottsresor har man alltid ätit typ husmanskost eller liknande. 🤷🏻
+ 5