eltifoso: Stockholm med 600p mer i maratontabellen. Bor 35k i Övik 1 miljon i Stockholm
Inlägg: 2614377
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Ok, jag tänkte väl att dom var etta
Bromma lär ligga högt också kan jag tänka mig.. undrar om vi ens slår den kommunen ( får leta upp)
Bromma lär ligga högt också kan jag tänka mig.. undrar om vi ens slår den kommunen ( får leta upp)