Inlägg: 2616759
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
1a: Ja jösses vad fan hände där Rundis?
2a: Ja jösses vad fan glor alla på?
3e: Faktiskt ett riktigt klassiskt hockeymål, skott från blå, skymning å styrning (?), sen knacka in returen... meeeeen lite tur att fbk;aren dyker opp bakom där och lyckas knacka in den på volley...
Men först 6-7 min så såg det fint ut!
Hoppas vi kan ta denna perre med 1-0 så vi bara har uddamålet inför 3an!
Heja boys!
2a: Ja jösses vad fan glor alla på?
3e: Faktiskt ett riktigt klassiskt hockeymål, skott från blå, skymning å styrning (?), sen knacka in returen... meeeeen lite tur att fbk;aren dyker opp bakom där och lyckas knacka in den på volley...
Men först 6-7 min så såg det fint ut!
Hoppas vi kan ta denna perre med 1-0 så vi bara har uddamålet inför 3an!
Heja boys!
+ 2
Sen kan jag hålla med kritiken kring OEE, där måste han få ut klubban. Pucken är helt lös och öppen. Men det är väl därför han är vår 2a målas, han har detaljer att slipa på. Alla kan inte vara Ullmark med klubban. :-)