{7426}: Byt målvakt inte för att han rår för alla mål men något måste göras.
Inlägg: 2616816
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Keriksson: Nu är det för sent, det skulle ha gjorts vid 3-1.
Nu kan han likaväl stå resten av matchen, han behöver matchtid!
Nu kan han likaväl stå resten av matchen, han behöver matchtid!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Keriksson: Är ju knappast Olles fel att vi har en defensiv som redan käkar julbord och öppnar julklappar.
Nej, något måste göras defensivt. Detta kommer gå åthelvete annars
Nej, något måste göras defensivt. Detta kommer gå åthelvete annars
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Keriksson: vad ska hända om man sätter in lassi? förlorar med 6-1 istället för 7-1? matchen är redan stendöd ändå, låt lassi vila.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Keriksson: Eller så ger vi fan i det och visar vad som händer när försvarare inte gör sitt jobb och inte blir räddade av Lehtinen.
+ 1