Inlägg: 2616883
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Ajá, det kunde varit värre. Vi kunde legat under med 4-1 mot ett lag som Malmö😂. Vi möter iaf FBK.
Nu får TIKarna skärpa till sig och hjälpa oss!
Nu får TIKarna skärpa till sig och hjälpa oss!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
Greenwolper: Mycket märkligt att domarna blåser av för det där
+ 1
Men skönt med lite omedveten fysik iallafall^^